DATANG dan PERGI...

>> Thursday, April 23, 2009

Apa yang kita ada selalunya tidak kekal apatah lagi kedudukan kita dalam alam pekerjaan ini. Pekerjaan pasti menuntut kita untuk berkorban samaada kita rela atau paksa rela. Sebenarnya terkejut juga bila Ketua Bahagian Rancangan PAHANGfm Puan Sarina Abd Sukor bertukar ke Unit Bekalan Filem di IBC Angkasapuri. PP ada bercakap dengan KBR ni, katanya dia dapat surat hari Jumaat 27 Feb dan telahpun melapor diri Isnin 2 Mac..Bagi PP anggaplah setiap apa yang berlaku tu ada hikmahnya yang penting kita mesti pandai bawa diri dan teguhkan hati. Seorang lagi yang bertukar baru - baru ini ialah En. Marzuki Salleh, Pengawal Keselamatan yang telah bertukar ke RTM Kuala Terengganu.

Manakala Januari lepas juga Penyelia BES, En.Mazlan Mohamed Isa telah melepaskan jawatan Penerbit Rancangan RTM setelah menjawat jawatan Setiausaha Majlis Daerah Raub, begitu juga En.Hud Kasyfi Mat Noh (DJ Hud) yang ditawarkan jawatan tetap di Universiti Malaysia Pahang (UMP). Tahniah kepada mereka, marilah kita doakan rakan - rakan yang berhijrah ini sentiasa maju dalam karier masing - masing. Rezeki tuhan ada mana - mana yang penting usaha. Itu kisah yang pergi..



Kisah yang datang pulak..PAHANGfm juga menerima beberapa orang staf baru. Mereka yang dimaksudkan ialah En.Jasmi Faisal Muda / Bent (Wartawan Piecemeal), Cik Syuhada Dato’Hashim (Juruhebah Piecemeal), En.Tarmizi (Pengawal Keselamatan) dan En.Shahrul Fazli (Pemandu). Selamat datang dan Selamat menjadi warga kerja RTM Pahang. Harap kita semua boleh bekerjasama untuk memajukan RTM.

PP :- Intailah antara nampak...



0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP